2007年11月28日 星期三

new life

很久沒有update了, 近來生活好充實, 好像沒有什麼停下來的時間
吐舌頭

話咁快, 又一年了, 這一年好像快鏡咁過, 快樂地過~


原本睇下睇下既野, 估唔到真係要買, 一點一滴放在屋裡


建立起你的新生活來, 感覺真的很開心


我們又去行山了, 今次行鹿頸, 暑假後第一次行, 比較容易點
一班朋友一起, 行下傾下, 好似好快就行完了




我們就是繞著這裡行山

3 則留言:

  1. hello呀~~

    沒有記憶的街道廣告片 http://www.youtube.com/watch?v=7ApDbYm7DAo 我地會係1月28-29號係上環文娛中心演出
    記得去睇呀~~我有份演出架~~!
    請多多支持~!
    = 戲票可於各大城市售票網有售 =

    回覆刪除
  2. 一起看她的舞台話劇表演,真是很有feel, 每一次的演繹方式都不同,每一個角色都有不同的身份和道白,這個劇團很有創意呀!

    回覆刪除
  3. 照片上留了太多空白位置,其實可以按Enter 把它縮短一些。另外照片可以放大些,看起來比較美觀。
    行山可以強身健體,接近大自然呼吸清新的空氣,好極啦!我舉手贊成。

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!