2013年5月8日 星期三

25w, 有擔心!

話說之前飲糖水無收到電話, 照結構無問題, 以為一切OK既時候....
上星期25w去健康院覆診, 佢睇番上次我去贊育醫院, 血壓無問題, 但心跳有成118(但點解上次贊育無提過)
姑娘再同我計一計, 話都有108, 問我係咪行得好快趕來,
但我已經坐左一個鐘先有得睇,  不過我平時有時行得太快或斜路都會覺得心bobo跳.
傾完其他野, 再度一度, 都有104, 話我心跳快!
叫我見醫生, 醫生都話我超過100, 叫我下次再去番贊育睇醫生.

咁尋日我就去贊育睇醫生, 醫生望住我條頸, 問我屋企人有無甲狀腺問題, 我話無呀.
訓係床聽bb心跳, 又叫我伸直對手, 話我有少少手震, 話我可能甲狀腺問題, 咁又抽血驗,
叫我過2星期去瑪麗醫院睇! 可能仲要入院check心電圖果d!
唉, 點解會咁架, 到底我咩事架??
今早收到個電話, 驚一驚係咪我驗血有事, 好彩, 係美素佳兒打來!
依家好想知道咩問題, 又好怕收到醫院電話, 擔心中

不過依家好開心係, 胎動明顯左好多, 之前都只係少少咁,
岩岩呢星期直頭覺得好跳, 我試過望住個肚皮都見到佢彈左少少

9 則留言:

  1. 次次驗完野,,,要等兩個星期有冇接電話到真係好驚~ 由期呢個時刻, 無啦啦會多左d不名既電話打黎推銷! 真係聽到電話都驚!!!! 放心啦~~~ 冇事的!

    回覆刪除
  2. 唔好擔心住啦,或者冇野呢,放鬆d,實冇事槪。我個陣都話甲狀腺啦,點知check 完一輪咪又冇野,所以你都冇事o架

    回覆刪除
  3. 陀b真係好多野要擔心, 政府的通知又慢, 都會驚驚地, 不過你的情況應該無事既, 我朋友之前都話心跳快, 醫生check清楚就安心d, 放鬆d呀 ^^

    回覆刪除
  4. 無事既. 放鬆心情等bb出世啦!

    回覆刪除
  5. 叫你吾擔心, 真你有D 難, 不過BB比你明顯既反應, 証明BB健康. 盡量放鬆, TAKE CARE!

    回覆刪除
  6. 前陣子公司同事傾開計(而家又有兩個大緊肚)都有講開陀bb既時候心跳會比較快. 所以我估應該都正常既, 而且你keep住有醫生跟進, 唔好太緊張, 免得影響身體. 祝你&bb都健健康康!!
    [版主回覆05/17/2013 00:17:31]多謝你地既關心, 我無收到醫院電話, 依家等緊下星期去瑪麗睇醫生

    回覆刪除
  7. 放心, 無事o既~

    回覆刪除
  8. 咪咁擔心...醫生會睇住你...

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!