2013年7月30日 星期二

37w5d- 瑪麗產檢

好緊張呀, 已經過左37w, bb隨時會出黎, 預產期係8月15日
但心理上好似未準備好呀, 其實好想佢起碼8月先出黎, 我想去埋bb展先呀, 想join打針plan, 同仲有少少野未買好, 如果真係入左院, 就唯有老公一個人去啦!
仲開始擔心陣痛會唔會好辛苦? 會唔會痛好多個鐘? 結果都係唔得要開刀?
不過都唔驚得咁多喇, 希望bb一直都咁聽話無令我辛苦, 生時都唔好令我咁辛苦啦!

今日去完瑪麗產檢, 拿拿臨update下先~
今日無入院照, 在S5婦產科叫我入18號房駁胎心機都係紀錄bb心跳,
我平訓係度個bb心跳好清楚, 但其實側訓舒服d, 點知一側訓就無咁清楚, 就唯有聽bb話打平訓啦
個姑娘都唔知係咪好少駁胎心機, 本來係要測半個鐘,  過左10分鐘果時, 佢入黎望一望又無話乜野,
到20分鐘時入黎, 話奇怪張紀錄紙無乜data, 原來張紙唔夠, 部機都無乜紀錄到,
結果佢話唔好意思, 換過疊紀錄紙又要由頭黎過, 唉! 果時已經中午十二點, 我仲未見醫生, 我知佢地應該趕住一點食飯前攪掂!
唉, 再由頭紀錄過, 平訓又辛苦d, 度到十二點半, 再等見醫生!

見醫生時, 醫生話bb心跳正常無乜野, 但係要再照超聲波睇胎水點樣, 再決定需唔需要預產期前催生,
但係原來照超聲波又要另約日子係贊育照, oh, 原來佢果度無得睇埋架?!
醫生摸肚時, 我問佢頭落左去未? 佢話落左一半啦! 
好緊張呀, 到底幾時會落晒架?
結果下次瑪麗產檢約下星期二, 而贊育超聲波期又要等等, 因為一點鐘食lunch時間約唔到!
咁我唯有係瑪麗食lunch, 再返上去等啦, 食到2點仲要等, 等到3點先拿到贊育超聲波期係下星期一, 要等咁耐真係無奈
不過都好, 星期一照完, 星期二覆診就知點!
希望bb唔好咁心急出黎住, 等我下星期再超聲波見下佢先啦, 我想叫埋媽咪黎一齊睇


奶奶上星期已經黎我度煲薑醋, 我地專登買左個大砂煲,
又專登去買八珍甜醋, 因為人地話甜d 
不過原來超級市場無得賣架, 要去小雜貨店先有, 超級市場只有同珍.
我家不會派太多, 所以暫時只買了一樽十斤裝, 諗住遲d再5斤咁買.
反而奶奶家應該會派很多, 因為我老公係大孫, 佢在大埔應該煲了不少, 哈哈



上2星期連續下雨, 一直無機會洗床單, 一見停雨拿拿臨洗埋bb床野啦!
終於攪掂! 人地話先砌床會早產, 依家都足月, 唔怕啦, 我其實唔係好信, 整好晒d野安樂d, 嘻嘻





7 則留言:

  1. YEAH....好快到終點!!! 但又係另一個起點開始!! 加油!

    回覆刪除
  2. Bo Mike Faye Garden2013年8月2日 上午11:59

    到數啦!

    回覆刪除
  3. 加油加油~ 好快見到BB~ 正AR~

    回覆刪除
  4. 一切準備好啦...正...最终有無去bb展呀?有無買到嘢?
    [版主回覆08/03/2013 18:21:23]有去bb展呀, 主要join左打針plan, 仲拿了很多公司既sample, 係呀, 仲係澳啟抽中左罐奶粉, 不過依家就生得真係累啦, 唔行得好耐

    回覆刪除
  5. 到數啦,好快見到bb

    回覆刪除
  6. 加油呀, 最期待的一刻就快來臨

    回覆刪除
  7. 打針plan join了邊間呀? 我朋友在毅力做, 唔錯架 !
    bb房執好晒係安落d, 我都會預產前一個月砌定張床, 搞掂晒, 個心先安落 ^^
    [Tulip回覆08/12/2013 13:33:51]恭喜晒呀
    [版主回覆08/12/2013 10:29:42]我就係join左毅力呀, K1 plan.
    同大家講聲, 我已經係6/8 23:57生左小公主啦, 依家忙住湊b, 遲d再update blog :D

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!