2013年8月9日 星期五

餵母乳的苦- Aug 9, 2013出院了!

聽左好多講座, 知道餵母乳既好處, 其中既抗體係奶粉比唔到既, 就決定想餵母乳, 不過原來真係比想像中辛苦好多.
係醫院住左4日3夜, 我實在捱得好辛苦, 因為政府醫院係要媽媽自己照顧番bb, 我bb比較扭計, 一放低就大喊特喊.
每次一聽佢喊, 我就比母乳佢食就唔喊, 我差唔多每隔一個鐘就餵, 有時只係幾個字就餵, 每次起碼半個鐘至一個鐘, 但佢依然都係喊, 最大聲係佢, 姑娘都話佢係"大聲妹"!
我好怕嘈到其他媽媽和bb, 呢幾日我完全無得休息, 半夜都無得訓, 生完都無得休息真係好辛苦.
我知可能我未上奶, 佢可能食唔飽, 所以成日喊, 加上佢無安全感, 要抱住先覺得安心, 就算包到佢實一實都無用.
佢個咀仔又唔夠大, 咬到我損晒, 我真係累到好想補奶粉, 姑娘都好心教我點樣餵, 但奈何佢都依然係咁喊, 其他bb都唔會咁扭計既?
真係忍唔住要影低佢既喊包樣, 第二時比佢睇下



唉, 我捱左2晚無訓, 到第三晚, 我餵左佢成個鐘, 見佢訓著, 放低佢係床仔, 我去左廁所,
點知返到黎, 姑娘就抱住左佢, 話佢又係度大喊, 話我去咁耐應該推出去比佢地湊住先喎.
我當時真係崩潰了, 我岩岩先餵左成個鐘放低唔喊, 依家又係咁, 我又累又辛苦, 我真係無用, 終於係姑娘面前喊左出黎, 我話我已經2晚無訓過, 叫佢不如幫我補奶粉.
姑娘見我咁唔開心, 就話幫我湊住個b先, 等我休息下.
我終於有得訓下, 姑娘都有開解下我, 又用杯餵左好少奶粉佢食, 我終於可以訓幾個鐘, 之後再要繼續努力湊.
好記得果幾日我食午/晚醫院飯, 我要一手抱住佢, 一隻手食飯, 佢先會收聲.
醫生有時見到我唔係餵緊奶, 就係抱住佢, 佢話咁唔得喎, 叫我放低佢, 我夠想啦, 但一放低床仔又喊, 最怕嘈到人, 如果出左院, 就算喊都唔會嘈到其他人啦, 又有老公幫手抱下.
本來醫生想我住多2日, 因我血壓高入院, 但我生完血壓已經唔高, 我捱左呢3晚, 唔想再捱啦, 就要求出院啦, 我覺得我住多2晚真係會產後抑鬱啦!
影呢張相既時候, 真係抱住佢係我懷中, 佢先會訓得著, 其實佢一度訓, 我都好想一齊訓, 好累啦~~




終於到了出院既日子, 十分期待同老公和bb回家, 臨走前再驗bb, 只係少黃, 唔駛照燈, 我都安樂d, 我諗佢都有食到我d人奶.
出院前阿姐同我同bb影左張合照, 醫院仲送了一條披肩, 係鼓勵餵人奶既媽媽既, 真係好鼓勵到我, 我都係回家再睇下餵人奶佢係咪咁扭計先, 再決定啦, 希望我仲可以堅持到啦! 

其實到今日, Aug 20, 回了家好好多, bb都唔太扭計, 可能醫院環境問題, 加上我當時未上奶, 佢先喊得咁厲害.
我依家係全泵媽, 泵出來可以知道佢食左幾多, 老公又可以幫手餵, 心情比起醫院時好好多, 見到bb食飽訓著就開心,
其實我都唔知自己可以堅持到幾時, 依家盡力啦, 餵到幾耐就幾耐啦, 至多都係餵奶粉o者, 又唔駛比咁大壓力自己既. 真係唔想攪到自己心情好差, 真係好佩服其他人奶媽, 大家加油啊!




回了家訓床仔, 無咁扭計啦, 安樂晒! 只係間中都有喊下, 扭食扭抱!



10 則留言:

  1. 你要加油呀, snow snow 媽,如果唔得咪最多喂奶粉lor,只緊要唔好比壓力自己,盡咗力就ok la
    我地細個咪一樣食奶粉,咪一樣健健康康,冇問題的
    [版主回覆08/21/2013 19:49:14]係囉, 依家老公仲放緊假幫手, 遲d佢返左工我就更大考驗啦, 我會堅持住先, 到時先算啦!

    回覆刪除
  2. 好可愛,湊bb係辛苦,我養子來我家15月大,我都覺得辛苦,慢慢就好開心同窩心
    [版主回覆08/21/2013 19:50:17]我覺得你好勇敢呀, 領養都唔係咁易既事, 你都加油呀!

    回覆刪除
  3. 睇張相都睇得出你個樣好攰, 好好坐月啦, 唔好畀自己太大壓力, 堅持到幾耐咪幾耐囉, 我細個都係食奶粉大o既啫~

    回覆刪除
  4. Bo Mike Faye Garden2013年8月22日 上午11:55

    系呀,第一個月人奶媽系超辛苦我個囡囡重糸埋身餵食唔到,好在系私家生幾個母乳姑娘幫我,見佢食唔到就比水奶我餵佢,所以頭幾日先有得休息下,一返到屋企為咗追奶日泵夜泵,真系冇教好瞓,到現在我都未追到全人奶。你出院就可以做到全人奶已經好好,比心機啦有幾多就餵幾多z,心情好對媽媽同BB好重要。

    回覆刪除
  5. 加油~ 加油~ 唔好太大壓力!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 真係睇到我眼濕濕, 好感動, 母愛好偉大, 希望我都可以做到人奶媽啦~

    回覆刪除
  7. 媽媽真係超級偉大, 我代B女同你講, 我愛你, 感謝你的付出, 日後一定乖乖, 聽晒媽媽話!!!

    回覆刪除
  8. 我諗BB吾飽先喊, 你吾好比壓力自己, 慢慢會適應. Take care!

    回覆刪除
  9. 恭喜晒恭喜晒,有女萬事足,b女改左名未呀?
    同我瞕暲一樣,在醫院時喊到拆天,但因為我好急去廁所,所以即使佢喊依然放低有得佢,點知呢,佢既喊聲傳遍了整個走廊。而當時我洗緊傷口突然間聽唔到佢喊聲,便又急急腳收拾衝返出去睇佢咩事。原來佢啜住左被仔的一角,津津有味。
    其實做泵媽係一樣咁偉大的,我自己就覺得埋身餵係輕鬆d,只係而家返工先變左半泵半埋身,所以完全體會到泵媽的辛勞。

    回覆刪除
  10. 餵人奶真係好辛苦架!我阿媽就因為唔夠奶而被 b 女咬到生乳瘡,很要命!幸好這個 b 女唔係我咋。因為媽媽有事,我要吃人家媽媽啲奶,真係無限感激!
    正是「天地有愛,人間有情」呀!祝大家安康!好運! ^0^ !    

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!