2013年9月17日 星期二

欣欣b滿月了!

 首先希望係呢度遇番之前yahoo blog友啦, 睇到既留個言比我啦!

 話咁快, 其實我覺得好耐, bb滿月了, 每日餵奶換片, 真係無數次, 終於都滿月了, 我知道仲有好長日子要捱, 我會好好比心機的! 我地囡囡叫愷欣, 已經拿了出世紙啦, 佢個名係希望佢將來和樂友善同歡欣!!

 欣欣b 回到家, 都係久唔久就喊, 成日要我地抱抱, 當有人抱佢或攬住佢就好安樂咁, 你知啦, 通常人地都係話唔好成日抱, 費時寵慣, 但係佢喊到拆天又點捨得由佢? 我覺得佢係未適應呢個世界, 無安全感先喊, 所以我都會照抱, 到佢大d先訓練啦. 人地話用包被, 我覺得都唔work, 可能我地包得唔實, 佢成日都會踢走, 而且包實要換片都唔太方便呢. 好好彩既係佢多數日頭扭計, 夜晚唔係好扭, 我地都有得訓下.

 仲有另一樣麻煩既, 係欣欣每一次食奶都唔多, 頭一個月每次食20/30/40/50ml, 所以隔一個鐘又再喊, 又要食過, 有時個個鐘都食, 真係令我地好苦惱, 成日都要餵奶, 真係唔知係咪人奶咁快消化左, 定係因為佢出世都算細粒, 個胃仔細. 到了滿月, 終於都間中食到70-100ml, 雖然係要分段, 即係食左30-50ml左右掃下風換下片再食過, 差唔多3個鐘食一餐,  但今日又再次, 1點食30ml, 2點再食30ml, 真係好無奈, 幾時先可以按照時間表食奶? 其實依家應該至少都3個鐘食一次, 希望延到4個鐘添. 好彩係夜晚有時係4-5個鐘先要食, 快d戒到夜奶就好了.

 講番坐月, 其實我有少少後悔無請陪月, 雖然老公都幫好多, 尤其是晚上餵夜奶, 同bb沖涼, 但好多野都自己做番, 我水照濕, 涼照沖, 飯照煮, 又要泵奶, 好似都無乜點休息到,真係幾辛苦.
仲有一樣, 我生bb前咪係腰同大腿都出晒疹既, 點知, 我生完bb第二日就係個肚開始好痕同出疹, 生到成個肚都係, 我真係估唔到生完仲會出, 我諗我d荷爾蒙真係亂晒, 結果我坐月時照出去睇中醫, 食左中藥2星期個肚先無咁痕.

 我依家仲有餵人奶, 但主要係泵, 間中埋身, 泵其實我量都唔係好多, 每次泵只係夠佢食一餐, 埋身食其實佢食得好lum, 好鐘意咁, 我都喜歡呢種親蜜既感覺, 但佢通常食一陣就自己甩咀, 遲d又要再食, 好似食極唔夠咁, 我覺得係樽餵岩佢d. 但又要泵又要餵其實都辛苦, 依家得我一個人係屋企湊佢仲麻煩, 因為泵泵下佢喊都唔知繼續泵好定抱佢好, 而且都好累, 我感覺上餵人奶, 個body都好似做運動咁, 泵完個人會累, 試過夜晚做完成日野累到喊, 所以係我餵左1個半月, 我決定逐漸轉飲奶粉啦, 依家一日2餐奶粉, 其他餐人奶, 佢都適應到.
其實睇住初頭由無乜奶, 到儲左呢d奶真係好開心架, 我要放棄做人奶媽了!


 有d初生bb知識係我依家先知既, 產前講座都無乜講, 同大家分享下.
- bb係成日都打c egg既, 只好由得佢打, 有時掃下風或飲下水有幫助
- bb都經常打乞次, 不過未必因為凍, 而係因為佢無鼻毛, 所以受到刺激就打乞次
- 打卡介苗既位置(左手臂), 打完之後幾星期會紅腫, 好似小山丘咁, 係正常既
- 初生bb會生粒粒在面上, 係好正常, 叫新生兒暗瘡, 唔係奶癬, 用金銀花水洗下會好d
  我就同佢用金銀花水敷面, 真係好番d


 我地同bb都出過幾次街, bb都幾鐘意出街, 出去反而訓到覺又無咁扭,  街上好多人都鐘意睇bb,讚下幾得意咁, 問下仔定女, 但亦有些人鐘意比下意見, 例如話隻腳仔會凍親, 又話我自己坐月著唔夠衫, 有時都幾無奈呀.


朋友送左個全棉公仔, 同佢做個friend先!


10 則留言:

  1. BB女好可愛啊,再辛苦都值得,好戥你開心!

    回覆刪除
  2. 愷欣好得意呀,snow snow你要加油呀,等阿b成功介到夜奶,你就可以唔駛咁辛苦啦

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你好耐無寫blog了,近來好嘛?一定係好忙。。

      刪除
  4. Bb 好靚女呀,辛苦你啦!

    回覆刪除
  5. hi, 我開左新blog啦: jas05ching.blogspot.hk
    大家見倒既都搵返我啦~

    回覆刪除
  6. 囡囡好可愛呀,泵媽唔易做,唔好咁易放棄人奶,我這個窮泵媽到現時都系過着沒有連續睡超過4小時的日子,但慢慢已習慣了分段瞓,唔覺唔覺都餵了5個月。因為我唔夠奶,每日都要補一餐粉比我的囡囡

    回覆刪除
  7. 金銀花水真係使得呀! bb個面珠仔都靚晒啦! ^0^  

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!