2013年10月26日 星期六

個半月寫真照

依家日日掛住湊b, 真係好充實!

好想同欣欣影下相留念, 就自己淘左d衫同佢影相, 忙了半天(其間又要食奶又訓覺又喊), 終於影到呢d靚相, 同大家分享下!















13 則留言:

  1. 哇,欣欣好靚女啊!D相都影得好靚!

    回覆刪除
  2. 欣欣肥dodo ar,好得意呀,d相影得好好wo,等我第時又咁同佢影先hehehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你買定d衫仔, 好快就有得影喇, 記得比大家睇下 :)

      刪除
  3. 影得好好呀!!連笑個張都影到!!!勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影到果張笑相, 我都覺得自己好勁, 哈哈!

      刪除
  4. 欣欣bb 啲相連環放送,好精彩呀!第三張笑到漏油呀!
    紅色美人魚變了紅色龜龜(甲蟲?)西瓜女睡著了!被人偷拍鏡。
    哎呀!脷仔都伸了出來啦!冇得反抗啦!哈哈! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞, 我都估唔到影張佢笑得咁正既相, 哈哈!

      刪除
  5. 哇,呢個媽媽真係好有心機呀,幫bb影左咁多靚相相,第時大個睇返一定好感動呢
    我都只係買左兩套咋,有套都仲未影過咋,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快d影下啦, 細個影得意d, 瞕瞕影出來一定好得意!

      刪除
    2. 我早前影左一輯啦. 唔知做乜鬼, 每次set好個背景, 幫瞕瞕換埋衫衫後, 佢實會喊晒口咁抗議, 搞到我的攝影項目要腰斬, 真係衰仔黎架~

      刪除
    3. 哈, 你試下開風筒, 我影影下佢喊我有開風筒佢就唔喊~

      刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!