2013年12月26日 星期四

Merry Christmas!!

今天最特別既, 就係多左個可愛欣欣同我地一齊過聖誕!
聖誕欣欣祝大家開開心心, 健健康康!!


 我地有機會就同欣欣影下聖誕裝飾, 留下紀念, 係大埔就影到小紅帽佈置, 紅綠襯都幾靚.


仲有太古城, 白熊仔都幾有聖誕feel.



聖誕正日就去左中環, 今年無巨型聖誕樹就差咁d, 今年呢3棵好cyber, 影出來麻麻地, 不過我地好開心同聖誕老人合照, 欣欣仲收到熊仔添, Hohoho, Merry Christmas!




欣欣著住聖誕衫, 好多途人都會留意下佢, 話佢得意, 哈哈, 但呢位係一個會食奶咀既聖誕小姐!



9 則留言:

  1. 聖誕小姐重靚過聖誕老人件衫!做乜呢位聖誕老人著住件黑色衫架?
    早知同欣欣戴埋頂紅色帽,咁樣就更加搶鏡啦!•*ღϠ₡ღ*•♫*ღϠ₡ღ*♫•ღϠ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來有帶埋頂聖誕帽出去, 不過佢頭細, 帽成日甩, 咪無戴囉! :P
      我都好奇怪聖誕老人唔係著紅色衫??

      刪除
    2. 影相嗰陣時應該戴啦。哎吔,快來我的blog 看煙花吧!謝謝妳!

      刪除
  2. 落雪嗰張好靚!但係好凍喎!•*ღϠ₡ღ*•♫*ღϠ₡ღ*♫•ღϠ Happy New Year !!!!

    回覆刪除
  3. 好得意呀呢位聖誕小姐^^

    回覆刪除
  4. Bb 好似你啊,貶下眼bb 就咁大個了。香港聖誕好熱鬧!揾年我都要christmas 返去湊熱鬧。

    回覆刪除
  5. Bb 好似你啊,貶下眼bb 就咁大個了。香港聖誕好熱鬧!揾年我都要christmas 返去湊熱鬧。

    回覆刪除
  6. 聖誕小欣欣你好可愛呀!!!

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!