2013年12月13日 星期五

3個半月再影寫真照

半個月前趁天氣還未冷的時候, 再同欣欣再影了很多寫真相, 今次欣欣已經可以爬係度抬起頭, 更加得意.

開頭影兔仔時最開心:



跟住再黎開心美人魚  (嘩, 呢個落雪效果係google photo自動幫我整既, 我一定要放上黎啦!)




扮甲蟲就呆呆地喇:


跟住扮下聖誕小姐:




跟住轉下黃色look, 你睇下佢隻腳仔, 踢到飛起.



最後到扮蜜蜂時已經唔制了, 要食住佢既蜜蜂奶咀, 襯晒!



7 則留言:

  1. 我好鍾意有落雪效果條美人魚呀!仲有聖誕小姐,第時雪之bb大個睇返一定好得意!努力影多d相,我支持你,會一直追看。

    回覆刪除
  2. 嘩!!!好靚嘅美人魚仔呀!睇到我唔捨得行開。
    打開肚仔的肉,落雪重噉開心?真係服得好緊要了!靚呀!魚魚應該唔怕涷啦!
    見她做甲蟲時好似很無奈啊!都係扮聖誕老人自在啲。
    黃色衫好醒目!張張相我都鐘意!好精品!

    回覆刪除
  3. 我最鐘意係甲蟲仔,好得意呀,笑死我,好想咀佢呀^^

    回覆刪除
  4. 個個look都好掂呀,我最鐘意係美人魚hehe.
    攪到我都想買呢d 得意衫仔自己同阿b影呀

    回覆刪除
  5. 好鐘意落雪果張啊,超萌的!

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!