2014年2月28日 星期五

五個月和六個月的欣欣豬

欣欣依家已經六個半月了, 我先有時間寫番之前既事, 相就影了很多, 只是沒有閒心慢慢揀和寫blog呢, 希望大家唔好介意~

五個月的生日,特意影左呢張相, 因為在網上找到9位跟欣欣同是2013年8月6日生日的朋友仔, 大家組了個whatsapp group, 希望大家每個月6日都send一張bb相, 大家分享下.


五個月的欣欣, 腳仔靈活好多,  首先留意度佢會成日"拑"住人地隻手, 同成日"踤"2隻腳仔.
而手仔都好靈活, 隨手已經拿到附近的玩具自己玩.


床頭是在右邊的, 佢可以係床仔靠隻腳仔成個人轉圈, 有時見佢由打橫變左打直訓, 已經識逃出個防側睡枕, 真係好好笑.


佢終於會抓住吊起的玩具, 之前都唔識拿的.


呢個開心果成日都笑, 但係又成日都喊, 五個月起懂得認人, 別人抱就會喊, 只有爸爸媽媽抱或者要我地望住人地抱佢先收聲, 我地一方面開心佢咁痴我地, 但另一方面又覺得幾麻煩, 親朋戚友抱都未必得, 咁就真係行開一陣或者叫人湊下都唔得, 真痴纏, 哈~


 天氣凍既時候, 就成隻糉咁出街~


六個月的欣欣, 已經捉到自己隻腳仔玩 :)


我地發現佢好鐘意"搣"紙巾, 哈哈~


6個月開始食糊仔, 依家都食到半碗啦, 已經試過節瓜, 薯仔, 紅蘿白, 南瓜. 不過開始食糊仔就要飲多d水, 可是佢唔係好肯飲, 唯有逐少用匙餵佢飲,希望佢慢慢鐘意飲啦, 大家有咩好方法?



 欣欣既新年look, 恭喜發財, 希望大家身體健康! 心想事成!




2 則留言:

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!