2014年3月21日 星期五

好得意的寫真相!

係欣欣5個多月的時候, 同佢趕住影左呢輯寫真相, 有好多個得意背景可以選, 點解要趕住影? 因為係訓係度影, 識反身就唔影得架啦, 建議3-6個月去影.

果時欣欣已經好認人認環境, 影相時成日都喊, 攝影姐姐都無佢符, 影下佢又喊下, 我又抱下, 好彩影出來效果都唔錯 :P

岩岩係新年前影, 所以就應下節啦!


 我係草地上的小蜜蜂, 嗡嗡嗡~~


我係一個斯文既空姐 :)

 
 呢張可以做Poster呀, so cute :P


呢張好性感, 哈哈~






4 則留言:

  1. 我都覺得好得意,間影樓好有創意,我鍾意頭頂有飛機飛過戈張~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好有創意, 佢仲有好多個景架, 我都無諗過咁得意.

      刪除
  2. 好得意呀,我鐘意空姐呀..

    回覆刪除
    回覆
    1. 空姐果張岩岩佢側身轉黎轉去食手指添, 你有無興趣同女女影? 係荔枝角架.

      刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!