2014年10月16日 星期四

欣欣1歲留倩影

欣欣1歲時候, 我係團購買左優惠, 係影樓影左一輯相,
今次好叻叻呀, 笑住咁影,
上次五個月影時係一路喊, 要抱下佢先影到,
今次攝影師唱下ABC, 佢就笑得好開心.

佢有好多造型揀, 我就揀左Elmo, 雪人, 女巫, 我最滿意係影女巫, 顏色好, 欣欣又笑得好,
其實仲有好多造型都好得意, 可能遲d又再去影過, 哈哈!








8 則留言:

  1. 欣欣豬不做大喊十了,變了笑笑小姐,真好啊!小女巫拎枝棍好似扒龍舟。
    媽媽好美麗唷!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 叫Studio 123, 你search下. 佢有荃灣同元朗, 我係元朗影既, 好似多d造型揀.

      刪除
  3. 好可愛呀, 留倩影, 大左睇返開心囉.

    回覆刪除
  4. 很活潑可愛的小女孩 ! 睇見好開心 !

    回覆刪除
  5. 你同欣欣近來幾好嗎?好掛住你地呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝seekin c琪來探訪,我知欣欣的媽媽和欣欣多上facebook了,少來這裡。今天我剛好來到,順道告訴給妳知道:欣欣現在已經兩歲半了,已入bb班了。我的blog上在上一篇「活色生香賀元宵」有欣欣的照片。有空請來看看吧。祝2016新年快樂!

      刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!