2014年9月10日 星期三

欣欣1歲了!

真係人地覺得快, 自己覺得慢, 欣欣豬依家13個月啦!
咁多個月無update真係唔好意思, 日日都好似好唔得閒咁.

欣欣依家識扶住物件行, 但係放手自己行都未係好敢.
食野時間就成日要自己揸匙羹食, 當然食到亂七八糟啦.
我當然好開心佢比起以前有咁大既進步.
依家都無咁扭計豬啦, 見到陌生人仲會笑添.

 1歲著靚裙仔慶祝生日

   

 得閒落去公園行下


 小姐有馬車但唔願坐, 成日要起身行



食mummum要自己"畢"

又拆又食d地墊, 唯有買過一張過, 無得食, 哈哈



中秋節玩燈籠賞月!

11 則留言:

  1. 睇見欣欣豬識企識食,真係好開心!

    回覆刪除
  2. 好Qute呀, 時間其實真是過得好快, 你個女應該好得人鐘意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀, 我自己好似過左好耐咁, 不過見到佢開心我就開心.

      刪除
  3. 得閒又嚟睇吓欣欣豬!呢個bb女都幾有趣!肯笑就好啦!
    媽媽都好有心機去湊啦!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀, 好彩依家喊少好多啦, 成日都笑!

      刪除
  4. BB好得意!! 有無諗住幾時追多個呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 遲下先啦, 依家仲係好忙碌, 哈哈!

      刪除
  5. 好可愛呀,好想帶bb 泥同欣欣玩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 你住邊頭, 可以約呀! 我不想公開電話, 不如你email我你電話, 我地whatsapp再傾. email: snowsnow127@hotmail.com

      刪除
  6. 時間過得好快,我都想我仔食粥仔呀

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!