2007年8月19日 星期日

得閒煮番餐飯~

我本身都算係一個比較懶煮野食既人, 哈哈,
因為屋企有媽媽煮囉, 唔駛自己郁手, 所以都好少入煮



呢排睇下別人的blog

笨B媽媽生活記事 , 佢既生活好有趣又有一些食譜,
趁著今日星期日就煮番餐簡單的啦, 試下整下佢個
滑蛋炒蝦仁先,
以前整過不過滑蛋唔夠滑, 原來有秘訣既,
雖然無佢整得咁靚, 不過都幾滑架~
為左將來唔會餓親你, 我會努力學好d煮野食架喇, 嘻嘻






滑滑蛋炒蝦仁, 今次算成功架啦~




翠玉瓜炒蝦, 點解又係蝦?
本來仲買左雞和小白菜, 不過今餐妹不回來吃,
不好整太多食送, 所以一蝦兩味啦






我好鐘意食玉子豆腐, 夠滑, 媽又好少整, 所以我用來蒸桂花魚啦~
今次味道岩岩好喇, 上次比人話太鹹





一睇就知啦, 青紅蘿蔔栗米椰子豬展湯, yummy







仲有, 最重要既白飯, 媽媽話煲到有"窿窿"先至為之煲得好架!

沒有留言:

張貼留言

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!