2007年8月13日 星期一

容祖兒 x 草蜢 拉闊音樂會


多得你的幫手, 成功換到4張拉闊音樂會飛

我當然邀請你,和2位好友和我一齊睇concert啦!!
第一次去亞洲博覽館的我們, 當然十分興奮啦!
只是要考慮一下交通的問題.
常常迷路的我, 一去到東涌就遇到阻礙了.
已經查清楚有S56由東涌新發展碼頭去東涌地鐵站,
上了車問司機, 佢居然說這架車不是常去地鐵站的, 我們當堂

幸好都找到了E31去東薈城.
吃完晚飯就向博覽館進發.
入到場館, 好大啊, U形場, 感覺好過會展.
我們的座位在上層, 雖然遠, 但望落去都唔錯呀, 起碼無人遮擋.
開show了, 容祖兒和草蜢各自唱對方的歌.
記得有草蜢唱心淡和Joey 唱失樂園,
雖然耳熟能詳, 但還不及原唱者好聽啊,
我可寧願他們唱回自己的歌!!
中間他們唱了幾首大家唔識的慢歌, 就快睡著了~
最後的半個鐘才是高潮所在, 4人大跳大唱, 帶起全場的氣氛, 正!!



花絮: 個個都趕著入場趕著走, 可是場館規定不能帶長傘入內, 所以個個紛紛排隊放傘取傘,
所以才會出現這個遮海奇景!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!