2013年11月3日 星期日

郁手手打功夫@2個月

bb訓覺個樣真係好得意, 唔知點解佢鐘意舉起雙手訓, 好似投降咁.


欣欣呢個時候開始成日郁手手, 我覺得佢好似打功夫咁.
又成日笑, 不過笑樣真係幾難捕捉到.


隻腳仔就成日郁黎郁去, 整到個床墊亂晒龍, 你睇下佢仲拑實個墊添, 真係比佢激親 :P


我地發覺欣欣都幾鐘意照鏡, 係個育嬰室度就好生猛咁郁手手!




7 則留言:

  1. 好鍾意雪bb笑戈張相, 好甜好靚女

    回覆刪除
    回覆
    1. 做媽媽係咪好忙呢? 你好耐無update啦.. 我會繼續關注雪之bb成長架

      刪除
  2. 欣欣bb咁鍾意郁手郁腳,大個咗去學「詠春」啦!hehe ! 講笑咋!

    回覆刪除
  3. 我終於開返個BOLG可以同你地重聚啦,見到呀B已經出世好開心呀

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!