2013年11月28日 星期四

踢腳腳啜手手@3個月

話咁快就3個月了, 成日都想update blog, 但每日都好似有好多野要做, 湊b真係唔簡單. 唯有一次過post多d相 :P

老公好好, 負責餵凌晨同早上果餐, 等我有得訓下, 老公返工後, 每日我一起身就泵奶, 煮野食, 餵奶, 又泵奶, 下午同b沖涼著衫, 又餵奶, 自己又煮野食, 泵奶, 洗樽, 有時洗衫晾衫, 又餵奶, 夜晚一時煮野一時買, 夜晚又餵奶, 其中好多次換片, 佢又成日喊要氹, 睡前又泵奶, 真係一日時間就咁過左, 但見到佢一日一日大, 又笑就好開心.

之前3個鐘餵一次奶, 現在已經可以4個鐘一次, 又戒左夜奶, 由夜晚12點幾時食完, 可以等到第二朝8點再食, 時間好似多番d. 雖然一餐奶都係要分2-3次先食晒, 但已經好好多.

我結果泵奶到3個多月,  之前一日泵4-5次, 現在一日只泵1-2次, 無就算了, 我覺得我捱左咁耐都算好犀利, 因為辛苦, 其實之前已經想放棄, 所以我覺得c琪媽真係好犀利呀! 加油呀!

欣欣b成日笑, 但喊起上黎真係唔簡單, 大聲都不得了,  有時明明食左奶, 換好片都喊到好大聲, 仲以為佢唔舒服, 探下熱又無事, 以為佢肚餓, 再開奶又唔食, 點知原來只係扭抱, 好多時係扭眼訓都狂喊, 要抱住佢拍佢訓先得, 好彩係一時時, 好多時比個奶咀就訓到, 無左個奶咀救星都唔知點算, 哈哈!
不過佢都算乖啦, 夜晚會好好訓, 唔會半夜三更喊, 已經好好啦, 我地有得訓!
我近來見到朋友滿月b仔, 佢成日訓, 唔多喊, 喊都細細聲, 原來欣欣b真係扭計d, 不過欣欣b都算笑得好多,係扭計b又係開心b!


3個月人仔, 手仔成日都會抓住一些東西, 餵奶就會捉住我隻手, 又成日抓頸上紗巾同自己件衫, 同公仔, 真係好得意.



近來仲發覺佢開始2手互握, 會研究下自己對手手!
呢張好似好斯文咁, 其實成日喊到拆天, 哈!


Halloween時應下節影相, 開始放隻手仔係咀邊想食, 但仲未放手指入去食, 希望佢唔食手指啦!


條頸已經有d力, 可以挨住坐一陣.



3個月唔只郁手手, 成日都踢腳打側身, 真係好好精力!  成日影到佢無影腳既相!




最後送上一張好好笑容既相!





17 則留言:

  1. 睇見真是好開心, 欣欣B又咁得意. 好羨慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello呀, 你係新網友? 有無blog址呀?

      刪除
    2. 都唔是新囉, yahoo blog已在, 只是好少寫野, 所以無轉舊野過黎咋. haha...

      刪除
    3. 你個yahoo blog叫咩名? 等我諗下係咪睇過你個blog, 依家轉左過黎真係麻煩.

      刪除
    4. 同依家的一樣, 都是叫" 無助的生活"

      刪除
    5. 我終於搵到你個blogspot, Yahoo blog就搵唔到啦, 你都加油呀! 始終一天會好的!

      刪除
  2. 雪之bb is very cute! 可否教我點整d動畫呀? thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以去呢度整, http://www.online-image-editor.com/gifmaker/
      upload幾張相就整到.
      其實果d唔係我專登整架, 我手機有個google photo(風車logo咁既), 有一次佢問我backup d手機相, 咁我就選自動backup相, 咁佢成日backup完, 就自動整左果d動畫相(加fun相), 咁我咪download番落黎囉! 不過都幾煩, 成日手機都提醒我, 所以依家我又無自動backup la. 你都可以用下呢個google photo.

      刪除
  3. 欣欣真係越睇越可愛!!!
    睇完個人都開心d!!!

    回覆刪除
  4. 欣欣b真係越大越得意呀,又叻咁快就介到夜奶tim,希望我阿b 到時都可以叻叻係我返工之前介到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦, 多數b都係個幾月就戒到夜奶架啦!

      刪除
  5. 哈哈!欣欣對眼好大好靚呀,佢對焦無影腳好利害,我唸佢喺你肚仔時都踢得你唔小HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 佢真係大眼妹, 好似大過我對眼添呀!
      係我肚時又唔係咁百厭啊, 等我仲擔心佢唔係成日郁.
      你點呀, 你對twins有無加倍踢你呀? 哈

      刪除
    2. 我第一胎就twins所以唔知一個點踢法,我只係知佢地都係咁郁,不過唔知邊個打邊個HAHA

      刪除
  6. 睇到欣欣b 啲相好開心呀!睇嚟佢真係一個大喊十喎,食飽就扭抱!
    扭計豬豬!難為阿媽辛苦囉。

    回覆刪除
  7. 最尾嗰張相好生動好好笑容呀!成日郁手郁腳好似打工夫!
    動感十足囉!睇見就開心!

    回覆刪除

謝謝你留言, 如果你想收到email通知, 請按"通知我", 否則唔會知道我覆左架!